Tuesday, June 6, 2017

سخنان دردناک مردمی دردمند

سخنان دردناک مردمی دردمند
کانال رسمی محمد نوری زاد, [21.03.17 12:04]
یک دوست:
آقای نوربزاد عزیز..اجاز ه میخوام ضمن تبریک سال نو در جواب برادر جانباز بگم..برادرعزیزم نگو به کدام امید زنده ای که اشک رو تو روز اول بهار به چشم من نشوندی.....به امید عشق ملت به خودتون...به امید افتخار دفاع از ناموست ..به امید شرمنده کردن اخوندهای ستم کار......به امید اینکه ارام ارام به ترسمون غلبه می کنیم ..به امید اینکه ارام ارام امثال نوریزاد تمام ایران رو پر کنه...امید اینکه برای ما خوش درخشیدی...اشتباه نکن باغیرت که اگه امروز به تو ستم شده دیروز به اتکا بودن تو و همرزمانت من زنده ماندم..جنگ را اگر دولت به ما تحمیل کرد زندگی را بعد از خدا تو به ما بخشیدی...برادرم من به فدای اشکهای مظلومانه ی تو...تاامید نباش بیا که نترسیم....بیا که نترسیم.
آقای نوریزاد..من از صبح که پیام این برادر جانبازم رو خوندم حالم بده...دائم بغض میکنم اقای نوریزاد ی چیزی بگین ی حرفی ی دادی ی فربادی ..اقای نوریزاد بهش بگین به زبون خودتون که اروم باشه بگین که نترسه بگین ناامید نباشه ..بگین تنها نیست ....بگین عمامه رو بذارن بالاتر....بگین روشون سیاه از اشکهای این جانباز.....اقای نوریزاد من میدونم که چرا به جای اونها شما شرمنده اید..‌که غیرتی ندارن ...که احساسی ندارن... که مسئولیتی جز تلنبار کردن پول و خون ملت ندارن...اقای نوریزاد ی چیزی به جانباز بگید که دلش آشوبه....
حسین:
درود و ارادت خدمت مبارز خستگی ناپذیر جناب دکتر نوریزاد
پیام نوروزیتان را شنیدم و به فکر فرو رفتم که ای کاش میشد اینان خود به جای خود از مردم پوزش میخواستند و خود با دست خود حق مردم را به ایشان برمیگرداندند ولی افسوس که اشتهای سیری ناپذیری اینان در دزدی و غارت اموال این مرزو بوم و مردم و قدرت طلبی روزافزون با توسعه شیعه گری تمامی ندارد و پایانی بر آن متصور نیست چرا که شما از من بهتر میدانید که هنوز بیش از نیمی ازین مردم فلک زده در انتخابات به موقع پای صندوقها حاضر میشوند و رای بی حاصل میدهند و فقط ابزار رسانه ای و تبلیغاتی هستند و همچنین دیگر موردی که از این مردم نا آگاه نگون بخت سیه روز سوء استفاده رسانه ای و تبلیغاتی میشود در مراسم مذهبی ///// .....میباشد...
درد مردم ما و وطن ما نا آگاهیست مادامیکه آگاه نشویم اینان هم بروند عده دیگری خواهند آمد و ما را چپاول خواهند کرد گویی ما در ذهن جمعیمان طلب میکنیم دیکتاتورهای توتالیتر را گویی ترسی که فرمودید بصورت ژنتیک طی این 1400 سال در وجودمان نهادینه شده و راه فراری از آن نداریم....
تا من و مردمم به آگاهی نرسیم که حتی اگر مذهبی هستیم آب به آسیاب تبلیغاتی اینان نریزیم و //// و همچنین پای هیچ صندوقی برای رای بی حاصل که از قبل با مافیای پول و قدرت تعیین شده نرویم دیگر نیازی نیست فریاد بر آوریم و مبارزه کنیم کافیست همه با هم همین دو کار را انجام دهیم و مشروعیتی را که از طریق رسانه و تبلیغات فراهم میکنند را از دست بدهند آنگاه خود به خود همه چیز تغییر میکند....
شما کاملا به درستی اشاره کردید که می ترسیم و می ترسیم و می ترسیم...
وگرنه دیگر آقایان جز جیره خواران خود و خانواده هایشان طرفداری ندارند این سربازان فدایی و بسیجیان هم که رگ گردن کلفت میکنند و برای شما خط و نشان میکشند به وقت که جیره شان قطع شود همچون بوقلمون تغییر رنگ میدهند و اساسا این دسته از ساندیس خوران ولایی در هر حکومتی وجود داشته دارد و خواهد داشت که عده آنها هیچ وقت قابل توجه نبوده و نیست که البته آنها نیز از روی نا آگاهیست که اینگونه رفتار میکنند...
به هر روی سپاسگزارتان هستم و از دور روی ماهتان را میبوسم و آزادی مردم و وطنم را آرزومندم....
پیروزو سربلند باشید
ارادتمند شما حسین
محمد:
سلام .من محمد هستم ازاطراف اصفهان
منم یکی ازجانبازان این سرزمین هستم ..20 سالم بود که درابادان جزیره مینو سال63 ترکش جنگ جسم و روح مرافراگرفت.
الا ن دو فرزند دارم ..
ناامیدی افسردگی اجازه زندگی کردن رو از من و در نتیجه از خانواده عزیزم روگرفته..
یکی از بچه‌ها م بیکاره...
فقط تو این چندسال دنبال جواب این سوال هستم...
چراشادی وخوشی در دید این حکومت برای بقایش خطرناک است.؟ چرا این روحانیون ومداحین ازخوشحالی مردم ترس دارن ..؟ شاید در و دکانشان تعطیل شود خداداند ووووو

No comments:

Post a Comment